ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Στο πλαίσιο λειτουργίας του Ξενώνα Αστέγων της ΚΕΚΠΑ-ΔΕΙΚ του Δήμου Βόλου θα πραγματοποιηθεί ημερίδα την Τρίτη 30/05/2023 και ώρα 11:00 στο Πολιτιστικό Κέντρο Ν. Ιωνίας Βόλου.
Όπως αναφέρει η πρόεδρος Σοφία Χάλαρη της ΚΕΚΠΑ-ΔΙΕΚ, η ημερίδα με τίτλο “Θεραπεύοντας την αστεγία” γίνεται με τη συμμετοχή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και έχει κεντρικό θέμα την ομάδα θεατρικής έκφρασης που λειτούργησε στο ξενώνα αστέγων από φιλοξενούμενους και προσωπικό, με θετικά αποτελέσματα και ευδιάκριτη την θεραπευτική αξία που αποτυπώθηκε στα μέλη της,

















